DUBAJ 2022 + EXPO 2020 = 1000k FRAJDY, czyli FAJNA (szkolna) WYCIECZKA za... mało $$$ :)

Swoją przygodę rozpoczęliśmy od wyjazdu do Budapesztu. Tam mogliśmy podziwiać piękną architekturę miasta (również w wersji nocnej z góry Gellerta).  Następnie poranny wylot z Portu Lotniczego Ferenca Liszta do wymarzonego Dubaju - miasta najnowszych technologii i nowoczesnej, pełnej przepychu architektury.

Swoje pierwsze kroki skierowaliśmy oczywiście na wystawę  Expo 2020 Dubai  (w tym roku pod hasłem „Connecting Minds, Creating the Future”  Łącząc umysły, tworząc przyszłość). Motywem przewodnim tej wystawy jest rozwój mający na celu ochronę planety, wyznaczanie nowych granic i budowa lepszej przyszłości.

TO BYŁO ZDJĘCIE PAWILONU rosji,

ale już go nie ma!!!

Będąc tam, podziwialiśmy zapierającą dech w piersiach architekturę pawilonów, prezentujących najnowsze technologie i wspaniałe atrakcje. Mogliśmy posłuchać  niesamowitych koncertów na żywo i poznać kultury i kuchnie z całego świata w jednym zdumiewającym miejscu. Największe wrażenie zrobiły na nas pawilony Arabii Saudyjskiej, Polski, Rosji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Poznaliśmy również zakątki tego niesamowitego miasta. Odwiedziliśmy Gold Souk, czyli największy na świecie targ złota, zamożną dzielnice mieszkaniową Dubai Marina, najwyższy budynek na świecie Burj Khalifa,  oraz największą galerię świata The Dubai Mall w której mogliśmy podziwiać wielkie akwarium z rybami egzotycznymi  i  pokaz fontann z grą świateł. Wypoczywaliśmy na pięknej plaży Al Mamzar oraz basenie hotelowym. Pobiegaliśmy po  piaskach pobliskiej pustyni Warsan Third.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że uczestnictwo  w  konkursie Enea „Moc na start” dało nam możliwość zobaczenia tak wspaniałego miasta. Dzięki temu mogliśmy pogłębić swoją wiedzę i kto wie może wyzwoli to w nas nowe pomysły. To były wspaniałe chwile :)(

Dziękujemy bardzo:

- ENEA S.A.: za umożliwienie realizacji naszych marzeń i zaakceptowanie wydania środków finansowych na EDUKACYJNĄ PODRÓŻ MARZEŃ

- ALAB LABORATORIA Sp z o.o. - za gratisowe testy PCR

-  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu: za umożliwienie bezpłatnego wstępu na EXPO

Mieszko, Kacper i Kuba z IIIA TE

Dla zainteresowanych: pełna FOTORELACJA na: https://www.facebook.com/mariusz.zyngier

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz sie wiecej jak je wylaczyc Tutaj..

Akceptuje cookies na tej stronie